Kde koupit MySql

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Říjen 20 07:55:46 CEST 2005

Mohu vedet v jakem obdobi jste mel tyhle problemy (support atd. )?

U nas totiz veskerej vyvoj Hybridni posty jede na produkech Sybase (krome
www, ktery se ted urychlene predelava).

Se Sybase spolupracuji cca od roku 1997 a musim naopak rict, ze proti
Microsoftu jsem si pripadal jak v perince (posledni kapka padla kdyz mi
support MS radil poridit si do PCcka RAM v nasobku 64MB a MS mys, ze to
zpusobuje problem pri instalaci programu ve VB 6.0 - znamy bug v chybnem
formatu datumu).

Veskere hlasene problemy na supportu jsou zanaseny do DB a velmi aktivne je
resi - kolikrat se problem vyresi a nedam jim vedet jak to dopadlo a sami
volaji jestli muzou pripad v DB uzavrit. Neni problem, aby vyrazili k nam do
CB treba ve dve rano - uz se to take jednou stalo.

Co se tyka SW - pouzivame ASE, PowerBuilder, EA Studio, EDM (replikace) a
PowerDesigner. Nemuzu rict ani proti jednomu SW neco vyslovene negativniho.
Proti MS jsou ty nastroje mene klikaci, ale pokud s necim delate kazdy den
tak se mi zda spis ze je to vyhoda.
V ramci dobrych vztahu neni absolutne problem se s nimi domluvit a poslou mi
libovolny SW, ktery muzu zkouset a pouzivat jak libo.

O nesmyslnem predelani Sybase Central (to jste asi myslel) - no take nejsem
nadsenej, ale ono je to o tom co jsem psal uz nahore. Ja ji totiz prakticky
nepotrebuji - vse se da kontrolovat na urovni skriptu a stejne pokud delate
nejake upravy do DB tak delat to pres nejaky klikaci SW je prasarna. Nemate
totiz potom odpovidajici skript, ktery se sakra muze hodit pri nejake
havarii - u nas jsem zakazal delat jakekoliv zmeny v DB pres Syb. Central.
Take si uvedomte, ze Sybase jede na ruznych platformach a tak udrzovat kod
pro obsluzne nastroje pro kazdou platformu zvlast mi prijde trosku nanic.

Jinak co vim tak na Slovensku byla trochu jina situace, kde si po r.89
udalala zastoupeni firma (udajne majici koreny nekde na Balkane), ktera
nemela vazbu na materskou firmu a co vim tak tuhle DB tam dokonale pohrbili.
Ted snad se situace obrati - Sybasi tam ted uz zastupuje pobocka ceskeho
zastoupeni - take proto, ze jsme tam prodali Slovenske poste jednu aplikaci
bezici na ASE.

RadekCX