Kde koupit MySql

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Říjen 20 04:57:17 CEST 2005

Dne středa, 19. října 2005 23:28 Jindrich Kubec <kubecj@asw.cz> napsal(a):

> To je ale oskliva veticka, ta posledni.

jako linuxak vam musim rict, ze ma bohuzel pravdu... Musel byste mssql
srovnavt s neci vetsim, nez hrackou pro studenty, treba s PostgresSQL.

> Zkusil jsem si stahnout verzi pro svuj linuxovy server, ale bohuzel jsem ji
> nenasel. Mohl bych pak opravdu vyzkouset, zda je lepsi, nez MySQL, ktere
> tam prave provozuji. Nenabidl bys link? <g>

poridte si sybase, nektere starsi verze jsou pro linux zadara, no a nove (taky
zadara, neorezane jsou komercni) jsou orezane na 5GB dat, 2GB ramky a 1 cpu -
zase tech serveru muzete na jednom stroji mit vice, ale blbe se to spravuje,
musite mit nastroj na propojeni databazi do jedne virtualni, coz napriklad
mnou pouzivany zope ma (je to fantazie, jde propojit ruzne databaze s csv
souborem v tinytable).

A trech dalsich berlicek co sybase ma, no kam se hrabe mickey$oft.

Kdyz uz chcete kupovat, tak si poridte tu sybase, da se k ni pristupovat pres
freeTDS, nebo pro python je nativni knihovna (tou se da taky lezt na mssql).

--

                        Jaroslav Lukesh