Odpory SMD <1Ohm

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Říjen 19 23:28:39 CEST 2005

Snail Instruments napsal(a):
> Dneska jsem si vsimnul v Semic Trade civky SMD odporu 0.22Ohm/1W, velikost
> asi 2515 (???), nekdo to tady pred casem shanel.

To jsem byl mozna i ja (?), diky, i kdyz jsem shanel spis 1206. Ono je
to ale tak, ze (nejen v Semicu) Vam v poklidu dodaji balici mnozstvi
temer cehokoliv, ne kazdy ovsem ten vagon potrebuje. No a tohle pro me
vagon je, byt nejaky Maerklin apod.

Argumentace zanedbatelnou cenou kusu je nejak dost mimo, proste se mi
prici koupit mraky veci kvuli desitkam a stovkam kusu a zbytek pak
nechat valet/zahodit/nevimco (protoze prodat je v takovem pripade asi
trochu problem).

--
Jirka