Kde koupit MySql

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Říjen 19 21:55:05 CEST 2005

Teď jsem se na to ptal a za MySQL je třeba platit pouze v případě, že se
stane součástí vlastního produktu a ten produkt nebude pod licencí
GPL(bundle, pak je třeba zakoupit pravděpodobně onu komerční licenci). Pokud
se pouze nainstaluje na server a používá se (komerčně i nekomerčně), tak je
zdarma. Zakoupit by případně měl jít tady: http://www.mysql.com/buy-mysql/
Nutnost platit jde obejít tak, že se k MySQL nepřistupuje přímo, ale přes
nějakou knihovnu, která bude pod GPL.

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death