Zkrat po zapajeni SMD IO

Pavel Prochazka.zde.cz hacesoft@mujmail.cz
Středa Říjen 19 21:10:05 CEST 2005

Dobrý den,
navrhl jsem si DPS, nechal vyrobit a tedka i osadil ale v tom je
problém. Osadil jsem tam jeden IO v pouzdře TQ100. Pájel jsem to jakousi
pajetce pastou na SMD. Deska se potom koupala v lihu. A po čase jsem
zjistil (když to nechtělo fungovat) že je zkrat mezi napájení 3.3V a
GND. Nejprve odpor ukazoval 0.2 ohmu, potom jsem to nechal v lihu 3
hodiny a odpor už se zvedl na 1.5 ohmu. Tak jsem šváb odfouknul a
pořádně vyčistil pastu na DPS i IO, znovu napájel, a okoupal. Tedka je
odpor 2.0 ohmu. Když jsem rejdil štětečkem kolem vývodu, tak se odpor
zvedl na 2.2 ale to je vše. Máte někdo nějaké zkusenosti co stim?. Po
odfouknuti IO jsem změřil zkrat a naměřil jsem odpor cca 700 ohmu.

Pavel Prochazka.zde.cz