MCLR u PIC16F873

Tomáš Svoboda tsvoboda@grapo.com
Středa Říjen 19 11:01:30 CEST 2005

Ted me napadlo u jedne aplikace jsem nechal MCLR uplne ve vzduchu .Zatim nejsou problemy :-) .
Jinak tam mivam kombinaci

 |    |
 4K7 BAT42
 |    |
 |    |-----100R ----

---
---1M

a prepinaci piny na programovani.

Tomas Svoboda

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Hynek Sladky
Sent: Wednesday, October 19, 2005 10:47 AM
To: HW-news
Subject: Re: MCLR u PIC16F873

Vetsinou davam odpor 10k.

V jedne aplikaci jsem dal odpor do serie s diodou a pokud necham
pripojeny kablik 15cm, tak se to obcas samo resetuje... Je ale pravda,
ze to je pro spinani kotle, takze nejake ruseni tam bude... Myslim, ze
pokud by tam byl jen ten odpor, tak by to bylo lepsi... Ale je to
zamontovane a nechce se mi to cele vyndavat :-) tak jsem jen odpojil ten
kablik a zas to slape.

Hynek Sladky