mcu ako UART; was: I2C/SPI - UART

Danhard danhard@volny.cz
Středa Říjen 19 08:27:10 CEST 2005

No prave, ja jsem takova spravna kavka, abych se ozval na takovej nesmysl
:o)
Zrovnatak, kdyz se to napise tupe ve VHDL a 8x se to tam zopakuje, tak to
spotrebuje materialu az hanba.
A kdyz se to tam nevejde, tak se vezme vetsi FPGA !

Fuj, hanba ! Ty soucasny hardwerari uz ani nevedi co to byla 7400 ! Jsou to
pojidaci kolacu prevliknuty do monterek  ! :o))

Danhard

Ale Danharde, to cele byl jen dobry vtip presne v duchu cele teto smysluplne
debaty :-))))))

S pozdravem
MK