výbojka - spěchá... :-(

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Říjen 19 08:15:55 CEST 2005

Triak se rozpoji pokud napeti na nem je nulove -> pruchod sinusovky nulou. Pokud je to jednocestne usmernene, tak si myslim, ze C1 udrzi napeti na triaku takove, aby se triak udrzel otevreny - to je jedine vysvetleni, ktere me napada i kdyz na druhou stranu je mi divny, ze by na to stacila kapacita 47nF. Mate osciloskop?

P.K.