Vyvojova deska PIC

Milan Růžička ruzicka@jihlavka.cz
Středa Říjen 19 03:20:35 CEST 2005

Zdravim, nemohl bys mi poslat schéma te vyvojove desky?
Moc by mi to pomohlo. Diky
Ruzicka.cz@atlas.cz

Vyvojova deska PIC
Marek Pavlu pavlu na hwg.cz
Čtvrtek Říjen 13 20:23:23 CEST 2005
. Následující příspěvek: 386(286) a IDE disk
Zdravim,

Kdyz to chce clovek levno, tak si to musi udelat sam.
Nakonec zjistite, ze se tim naucite vic, nez kdyz jen lejce vklouznete do
pripranych prikladu. Ja si desku delal sam, mam tam vse, co jsem chtel od
LCD, shift registru, I2C pameti, I2C teplomeru, TTL-RS232, TTL-RS485 a
konektoru pro napojeni vsech pinu atd.

Zvladne se na tom vsechny PIC16 a PIC18, ktere jsou v PDIP40 a mam tam aj
patici pro programovani a ladeni PIC12F6xx.
Tohle je jeden pripojny modul.

Cele to je rozdeleno na dva bloky.
Zakladn modul, ktery je napojen na napeti se StepUp konvertorem pro
programovaci napeti. StepUp jsem chtel, protoze jsem nemohl o jedne nedeli
sehnat adapter na vyssi napeti:). Modul ma prepinac pro LVP/HVP programovani
a potrebnou upravu pruchoziho signalu, preci jen to leze po dvou metrech z
LPT:).

Pripojne modulky pak realizuji ruzne funkce, tak jak jsem popsal vyse jeden
z nich. Dalsi modul je pro bastleni verzi v PDIP18 z rady 16F, jako jsou
16F628 a jemu podobne nebo modul ICSP konektoru, ktery si pridavam do skoro
vsech hracek, ktere chci mit moznost preprogramovat po delsim case v
zapojeni nebo ladit konkretni zarizenicko, ktere nelze rozumne bastlit s
vyse zminenymi moduly.

Potud super a urcite by to bylo davno ne webu, kdyby byl cas, ktery neni:(.

S pozdravem,
                Marek Pavlu