DS k itronu NEC

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Úterý Říjen 18 19:10:57 CEST 2005

Nahodou....byla by to krasa. Asi by to nebylo horsi nez ta maketa polskeho
torpedoveho clunu co jsem delal nekdy v 18ti letech - dodnes nenavidim
konstruktera toho clunu, ze radar byl umisten na celkem slozitem stozaru z
prihradoviny. :o)

Ne vazne - me strasne vadi, ze nemam doma hodiny co jsou videt i potme. Jsem
zvykly pokud neco primo nedelam moc nesvitit a jedine co mne stve ze nevidim
na hodiny. Navic je to nostalgie - vy si nepamatujete na ruske budiky s tema
itronama? To svitilo snad v kazde loznici.

RadekCX