I2C/SPI - UART

Danhard danhard@volny.cz
Úterý Říjen 18 18:20:49 CEST 2005

Jano, generatory programu jsou presne ten zdroj nepredvidatelnych chyb,
vetsinou nevyzkousis a neotestujes vsechny mozne generace, chyby typu
pretekly stack, prekryti datove pameti, casove hazardy jsou ty nejcastejsi.
Na 9k6 se to da napsat vsech 6 kanalu do jednoho PICa za 50kc.

Danhard

ps. samozrejme v pevne konfiguraci.
===========================

Jan Waclawek wrote:

> Este, ciste akademicky, ak by ta rychlost bola 9600, pri zachovani
> vsetkych ostatnych poziadaviek (vratane ceny) by to bolo zvladnutelne?

Ciastocne si este odpoviem sam:
Tento druh problemu - nahrada HW cipu ktory ma urcite moznosti
konfiguracie, softwarom v mcu alebo v FPGA/CPLD - prinasa aj otazku, ci
sa ma urobit plne funkcna nahrada v zmysle konfigurovatelnosti, alebo
nahrada pre povodny obvod v urcitej konkretnej konfiguracii. Zavisi to
od zamyslanej aplikacie. Pochopitelne, prvy problem je zlozitejsi.
Bohuzial, kedze u nas ide o hardware ktory ma byt pripraveny pre blizsie
nezname buduce pouzitie, islo by prave o taketo riesenie.
Alternativou by mohol byt napr. SW, ktory vygeneruje prislusny firmware
pre pozadovanu konkretnu konfiguraciu plus bootloader v spominanom PICku
pre pohodlne nakonfigurovanie; tam sa vsak vynara otazka, nakolko by sa
takyto SW dal zverifikovat pre vsetky mozne konfiguracne kombinacie...

wek