mcu ako UART; was: I2C/SPI - UART

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Říjen 18 17:17:22 CEST 2005

Prosim Vas, netreba byt hruby...
Len som chcel odpoved na konkretnu otazku (tie ostatne odpovede na
nepolozene otazky si viem vygenerovat aj ja sam). Odpovedou je aj mlcanie.

Problem s prilepenymi PICmi (okrem toho, ze ich nemam rad, aby som
citoval klasika :-) ) je presne ten isty ako s prilepenymi x51 v
akejkolvek podobe, ATTiny/Mega, HC12, Z8, MSP430, atd.atd. a to, ze su:
1. vnutorne zlozitejsie ako HW UART s prislusnymi nasledkami co sa tyka
spolahlivosti;
2. HW UARTy maju zvacsa okliestene, SW som - z mnohych pricin - ani
neuvazoval
3. a to predovsetkym, treba na to napisat SW a ako vieme, SW je zdroj
chyb - a tu je skoda chyby robit.

wek