I2C/SPI - UART

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Říjen 18 15:28:25 CEST 2005

Michal HW wrote:
> 1) Rada PIC18Fxxx ma dva UARTY a SPI zvlast .  Lze doplnit i dva UARTY SW.
Bah, PIC... Som pisal, uz tam je "cokolvek" s 2xUART (asi neexistuje rad
mcu bez nejakeho clena co ma 2xUART). SW UART je fajn kym ten jednocip
nerobi nic ine. Tu ide o aplikaciu s nie uplne presne znamymi
poziadavkami ktore sa mozu vyskytnut v buducnosti, takze sa chceme
vyhnut comukolvek co by mohlo hnat ten jendocip na pokraj moznosti.

> 2) Da se koupit i multi 16C550, ale je to zbytecne velke, ma to slozite
> ovladani atd.

Mno som pisal ze 16C552 co je 2x16C550; ale neva. Inak nechapem, preco
by 16C55x, x=2,4,8 malo mat zlozitejsie ovladanie nez 16C550.

> 3) Nacpat to do FPGA

Mno ak mi ukazete prstom taky co bude za tych cca 100Sk...

wek