I2C/SPI - UART

MK info@mcu.cz
Úterý Říjen 18 12:57:27 CEST 2005

> Mno k tomuto som sa preinternetoval aj ja (pozdravujem Jirku :-) ) (a
> okrem toho este k DS2480? - nieco 1-wireovite, ale dost okliestene, je
> to skor hracka), ale... Ma to len 4 signaly z 8 (no povedzme ze v tejto
> konkretnej aplikacii to nevadi, ale je to dost blbe ich nemat pre
> buducnost keby ich bolo naozaj treba) a tiez je otazna cena a
> dostupnost. Mate niekto s nimi realnu skusenost?
>
> Neexistuje este nieco ine?

Urcite, ale tak me napada, ze se jiste "preinternetujes" i k tem dalsim
a nema cenu, aby Te nekdo svadel z dobre nabraneho smeru.
Do podvedomi se mi ale vloudil neprijemny pocit z me zbytecne unavujici
odpovedi
Mimochodem, nez se rozhorlis, ze neodpovidam k tematu, tak se podivej na
http://www.mcu.cz/modules/news/article.php?storyid=505
a pokus se vydedukovat, proc tam asi ty brouci jsou. Naznak snad prilis
nunavi :-)))

S pozdravem
MK