OT: Matematika a definice rovnosti

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Úterý Říjen 18 08:31:07 CEST 2005

Neodpovim vam na otazku, vnesu jen dalsi pochybnost - a nedam hlavu za
to, ze zcela relevantni. Co si vzpominam, tak jsme si hned v prvaku u
dr. studnicky dokazali, ze mnozina realnych cisel intervalu (0, 1) ma
vic prvku, nez mnozina vsech prirozenych cisel (a to je obou
nekonecno, ze, tak jaksi....) Tak si nejsem jist, jestli je vase
argumentace spravna...
Marek