teoria - chyba digitalneho multimetra

Marek Pavlu pavlu@hwg.cz
Úterý Říjen 18 01:24:37 CEST 2005

Zdravim,

Ano, nejlepší je psat rady druhym, ale sam se jimi neridit!
ps: zamyslet se - psat - precist - zamyslet se znovu - pripadne upravit -
odeslat.
[...]

Prectete si moji reakci ještě jednou!
Predne jsem se divil nad !dilky!, ze ano.

Pak jsem polozil otazku, VAZENY pane, nikoliv odpověď!
Proto tam jsou otazniky a proto je nakonci ten samjlik, protoze mi to
nesedelo!

Jinak jsem myslel toto:

Rozsah AC 750V
Rozliseni 1V.

+/-1,5%

Merim 700V AC

Nejistota +/-10,5V
Takze (700 +/-10)V

Podle normy klidne muzu takove mereni zapsat i jako (0,70 +/-0,01) kV
Takze vysledek ma jen dve platna desetina cisla, zbytek nemá fyzikalni
vyznam, protoze je mimo schopnosti daneho meridla.

Jinak nerikam, ze to tak neni, jak pisete, ale docela by mne zajimala norma,
ktera tohle upravuje. Takze sem s ni, vi-li nekdo :).

PS: Osobni urazky si prosim nechte od cesty! Diky...

S pozdravem,
                Marek Pavlu