Re: [OT] Mechanika - vhodná frézka ??

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Říjen 17 00:49:09 CEST 2005

Frézy na trojúhelníkové drážky jsou, dělají se s vrcholovými úhly 60 a
90 stupňů (ČSN 22 2262) a -60 a -90 stupňů (ČSN 22 2260), jsou určené
na srážení hran. Nevím ale, jestli jsou v těch správných průměrech.
Dál se dělají spousty různých fréz kterými by se možná dala udělat ta
pravoúhlá část, kdyby se to frézovalo nadvakrát.

O žádných hotových frézách na ty rozměry kolem 2 mm ale nevím, v
katalozích se to nevyskytuje. Nejspíš si to asi výrobci dělají sami -
ono na tom vlastně nic není, stačí mít po ruce nástrojařskou brusku
:-)

Aleš Procháska