Problem s code*vision AVR

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Neděle Říjen 16 22:33:57 CEST 2005

Zdravim,
narazil jsem na "problem" s uvedenym kompilatorem a chci se zeptat, jestli
nekdo nemate fintu jak to obejit. Mam totiz starsi verzi, ktera neumi
ATmega162. Myslel jsem si, ze pripojim soubor s definicema pro ATmega162, v
kompilatoru jsem nastavil ATmega161 a ze to pojede. No, chodi skoro vsechno,
akorat mi to hlasi, ze TX interrupt pro UART0 je mimo rozsah a taky pokud se
tohle preruseni vyvola, tak se program zblazni. Pokud to zkompiluju v nove
demoverzi, ktera 162 podporuje, chodi to v pohode, jenze je omezena delkou
kodu. Tak jsem se chtel zeptat, jestli nekdo nevite, jestli se da neco nekde
nastavit tak, aby mi chodilo tohle preruseni i ve starsi verzi? Zatim jsem
jiny dalsi problem neobjevil.
Diky moc za rady...

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz