jak dostat data do Gnuplot

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Neděle Říjen 16 19:41:23 CEST 2005

No ja si ty prubehy nakonec prohlizim v Tab602 po tech 500 radkach. Jen jsem
nechapal co se deje, kdyz tech radku oznacim vic - zadna chybova hlaska a
nesmyslny vysledek. Ten Calc jsem nezkousel, vyzkousim. Dekuju za typ.

Andel

----- Original Message -----
From: "Jirka" <zaloha@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, October 16, 2005 4:38 PM
Subject: Re: jak dostat data do Gnuplot

Vladimír Anděl napsal(a):
> Sleduju tady casovou zavislost dvou signalu, vysledek je v textovem
souboru
> (promenne 0-255 oddelene strednikem, na konci radku 0DH). Misto Excelu
> pouzivam Tab602 a dlouho mi trvalo, nez jsem zjistil, ze pokud chci udelat
> graf z vic nez 500 radku, nejde to. Neukaze se zadna chybova hlaska, jen
> misto skutecneho grafu to udela nejaky ukazkovy, jako kdybych zadna data
> neoznacil (grrrrr). Nez jsem na to prisel, nainstaloval jsem Gnuplot 4.0
> (pro win). Jenze jsem neprisel na to, jak tam naimportovat data z toho
> textoveho souboru. Jde to vubec?

Mirne OT odpoved: zkusil jste misto 602Tab pouzivat Calc z
OpenOffice.org? 602Tab nema prilis dobrou povest (navic to neni dilo
Software602, ale nekoho jineho, od koho to koupili a uz dost dlouho se
to na rozdil od 602Textu temer nevyviji). Jestli mate dostatecne silny
HW, jednoznacne doporucuji OOo.

Zkuste ta data poslat do konfery, kdo ma Calc, muze to overit. Necekam
problem.

--
Jirka