jak dostat data do Gnuplot

ToMaS H. tomas.hum@worldonline.cz
Neděle Říjen 16 14:08:20 CEST 2005

Ano jde to.

set terminal png medium size 1024,768
set output "graf1.png"
plot  [] [] "data.prn" using 0:1 title 'tlak' smooth unique

http://klubzdar.wz.cz

Sleduju tady casovou zavislost dvou signalu, vysledek je v textovem souboru
(promenne 0-255 oddelene strednikem, na konci radku 0DH). Misto Excelu
pouzivam Tab602 a dlouho mi trvalo, nez jsem zjistil, ze pokud chci udelat
graf z vic nez 500 radku, nejde to. Neukaze se zadna chybova hlaska, jen
misto skutecneho grafu to udela nejaky ukazkovy, jako kdybych zadna data
neoznacil (grrrrr). Nez jsem na to prisel, nainstaloval jsem Gnuplot 4.0
(pro win). Jenze jsem neprisel na to, jak tam naimportovat data z toho
textoveho souboru. Jde to vubec?

Andel