rucni generator energie

nevrklap@volny.cz nevrklap@volny.cz
Sobota Říjen 15 14:25:45 CEST 2005

> Ale ja ho vestavekl do mikrovlnky co uz par let netocila.
> Nicmene nevim jestli je mozno to utocit, ten prevod je opravdu
> znacny. Ostatne
> je tam jednopolovy synchroni motor (50ot/min?) a na vystupu to
> dava 5ot/min,
> ale s klikou jsem to nezkousel.

Vzpominam si, ze kamaradi s tim kdysik ve skole rozdavali "soky"
Chytli cloveka na vhodnem miste a potocili.. takze myslim, ze by to
mohlo fungovat.

Nedavno jsem mel cestu kolem sberneho dvora v Praze kde je to
centrum pro zpracovani ci recyklaci elektroodpadu ci jak se to
jmenuje, ale lezelo tam na hromadne nekolik starych televizi, v
kontejneru par mraznicek, v dalsim nekolik vybrakovanych PC beden,
ale jinak vubec nic. Tak nevim kde ta vsechna elektronika konci...

P.