Programator pro MCU Cygnal ?

MK info@mcu.cz
Sobota Říjen 15 12:56:27 CEST 2005

Kdysi prede mnou nekdo rekl, ze je blbost aby si truhlar vyrabel kladiva.
Vse podstatne je v tomto prohlaseni obsazene a nema to pranic spolecneho
s tvorbou blbcu a konzumentu. Rika se tomu specializace, pripadne
soustredeni
se na cil a ne na prostredky.

I2C, TWI, SPI, JTAG maji spolecne jen to ze se jedna o synchronni seriove
sbernice
To podstatne je schovane az ve vlastnim protokolu techto rozhrani
a v proprietarnich implementacich toho, ktereho vyrobce.
Existuji sice relativne univerzalni programatory ala Presto od Asixu, ale
opet
skoncite na tom, co se Asix rozhodne implementovat do SW podpory.
To ze napise, ze podporuje JTAG rozhrani jeste neznamena, ze s nim kazdy
obvod, ktery toto rozhrani ma take naprogramujete, nedej boze oddebugujete.
Presto umi interpretovat (X)SVF soubory pro libovolny obvod s JTAGem
- ale obsah tohoto souboru musite mit - nekdo (nejaky SW) ho musi vytvorit

a vo vo vo tom to je

S pozdravem
MK