USB Master

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Říjen 14 18:42:00 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 14.10.2005:

> A nema se pripojovat USB "klicenka" jako velkokapacitni pamet? Ta by
> se dala nahradit MMC (ci SD) kartou, ma SPI rozhrani, 3.3V napajeni,
> takze vyzaduje maximalne konvertor urovne pri spojeni s 5V
> procesorem.

No ja jsem jeste neuvazoval, co si tim pripojim, spis jsem si tak
rikal, ze by to mohlo byt zajimave na hrani :-)

Jinak co se tyka pameti, tak o tom jsem uz take uvazoval, protoze tu
mam nejake CF karty a take ty placate SM karty. Akorat jsem jeste
nemel cas pohledat nejake specifikace a pripadne nejake rady, jak na
tom delat i soubory...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem