nahradne diely na video

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Pátek Říjen 14 14:56:48 CEST 2005

Toto video nevedelo vobec kde je, prave preto, lebo tie kontakty na tom
bielom plastovom kolecku nedrzali. Su tam len take tri male vystupky.
Predpokladam, ze ked sa to po prvy krat utrhlo, tak to tie kontakty
pekne zbrusili skoro do hladka, ako sa to tocilo.

Akou vazelinou ste to mazali?

Richard Kaliciak