samoblikajici blesk

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Říjen 14 11:33:03 CEST 2005

v tech jednorazovkach nebyva ledka, ale doutnavka... Jedine ji pripojit do
do ridici elektrody toho tyristoru a jakmile naskoci tak tim otevrit
tyrystor.

Nicmene pokud si pamatuji tak staci nechat ten spinac na tom blesku trvale
sepnutej. Myslim, ze to pak odpaluje vzdy kdyz to dosahne zapalovaciho
napeti, ale blejska to trochu min nez kdyz se to necha nabit na plno. Daj se
ale dat dva kondenzatory misto toho jednoho - pak je ta prda vetsi...

RadekCX