X51 J-TAG

MK info@mcu.cz
Pátek Říjen 14 11:08:38 CEST 2005

Je spousta veci, ktere jsem navrhl,udelal a vetsinou i zdokumentoval,
ale bud je nemuzu, nebo jsem proste nestihl je publikovat
Vice mene se temer vzdy jedna o zakazky z kterych seslo,
nebo o napady, ktere me zaujaly a ctel jsem si je osahat.

Ted mam relativne cas, tak se pokusim do konce roku predelat
a zaktualizovat web a dolepit tam neco o tom co je, ci muze byt :-))))))

S pozdravem
MK