X51 J-TAG

MK info@mcu.cz
Pátek Říjen 14 10:58:48 CEST 2005

> Triscend is dead, long live Zylogic!
> (http://www.zylogic.com.cn/english/index.htm)

Tak to jsem nezaregistroval, to bude asi tim, ze s x51 uz temer vubec
nedelam :-(

> Mno to ano, ale tak isto nie je koser hovorit tymto internym rozhraniam
> emulator (ICE), a pritom to ich vyrobcovia robia.
> Len som chcel upozornit na - horsie, ale castokrat pouzitelne -
> alternativy. Stale ide o kompromis medzi funkcnostou a cenou.

Naprosto souhlasim, jen jsem upozornoval na podstatny rozdil mezi
(pseudo)iICE a monitorem

> Alebo to urobme takto:
>
> emulator - JTAG/iny udelator - monitor - simulator
>
> Cena rastie zlava doprava, pouzitelnos rastie sprava dolava.
> Moze byt?

(Ted me asi prizabijes), ale ze to nemyslis vazne :-)))))))

> Prepac, to som nepochopil - jedna sa o vily ako lesne zienky, o vilu ako
> luxusny dom, alebo ide o nejakeho Viliama? :-)

cilovou platformu :-)))))

> (Teraz ma prizabijes) sa pise s makkym i ako v silicon... ;-)

Neprizabiju, jsem dis(z)-neco a jak jsi si mohl vsimnout, trikrat jsem to
napsal dobre,
po ctvrte jsem se netrefil :-)))))))))))

S pozdravem
MK