Philips TL 8W/05

jaroslav.buchta buchta@compelson.cz
Pátek Říjen 14 08:11:04 CEST 2005

Ja treba pouzivam normalni DZ11 (bilou) ze zhruba 6cm pres sklo z kopirky a
expozice s pauzakem je cca 20-30 minut, ale az na ten cas je to OK.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Jirka
Sent: Thursday, October 13, 2005 10:59 PM
To: HW-news
Subject: Re: Philips TL 8W/05

Serych@panska.cz napsal(a):
> A nemohl byste prosim vzpomenout (kouknout se na ucet atd.)? Jeden muj
> maturant dela tuhle osvitku ze stareho scanneru jako maturitni praci a
zatim
> jsme pri hledani na netu byli neuspesni.

Je nutne pouzit prave tyhle Philipsy? Dost zarivek je na
http://narva.netdirect.cz , dale treba xichtova solaria Philips
pouzivaji trubice Philips Cleo Compact 15W - ty jsou napr. na
http://www.scansolar.cz/index.php?id=27 popr.
http://www.radical.cz/prislusenstvi-hlavni.htm nebo zkuste philipsi
servis http://www.phservis.cz/ ci pohledat dale podle onoho nazvu...

Spektralni charakteristika Positivu 20 se tu uz uvadela, tabuloveho skla
taky a od tech zarivek (alespon u Narvy) jsou charakteristiky taky.

Jinak je otazka (a chtelo by to vyzkouset), zda by nebylo i z hlediska
dlouhodobe dostupnosti lepsi pouzit normalni zarivky z oblasti
viditelneho svetla (mozna ne zrovna "teple bilou" - ta bude mit zbytecne
moc cervene a malo modre). Vychazim z faktu, ze (nejen) ja pouzivam na
osvit vybojku RVL-X s _nerozbitou_ bankou, cili svitici v normalni
viditelne oblasti a vse funguje v pohode.

--
Jirka