Protel vs. OrCAD10.5 ?

Milan Mlynarcik milan.m@centrum.sk
Čtvrtek Říjen 13 22:54:05 CEST 2005

Ved prave. Tak isto to mal aj Protel99. A nechce sa mi verit, ze by sa to
nijako nedalo upravit. Na to povazujem Protel za prilis dobry program.
Zaujimave, ze tvar tlacitka sa da editovat jednoducho a pritom je to v
podstate
zbytocnost. Hlavne, ak by sa to nedalo upravit aj v scheme. Ale asi to ide,
lebo
 je aj polozka New. No ako treba vyplnat jednotlive kolonky som zatial
 nepochopil.
Niekto sa moze usmiat, ze ma trapia drobnosti. Ale mna provokuje, ked
nedokazem nakreslit obycajnu schemu tak ako som zvyknuty. (a nie len ja).
Ze by to nikto nevedel?

                            Milan  Mlynarcik

No ja neviem. V DXP SP4 mam ponuku: Circle, Arrow, Bar,Wave, Power
Ground, Signal Ground, Earth.
Je fakt, ze  BAR ma tu kolmu palicku tenku, ale to by az tak vadit nemalo.