vyrobce trafa?

hwkonfera hwkonfera@seznam.cz
Čtvrtek Říjen 13 17:55:44 CEST 2005

Tak jsem absolvoval kratkou lec velmi vymluvnou komunikaci se spolecnosti
Tronic. Dozvedel jsem se toto:

- Ckova trafa nedelaji,
- ackoliv jsem naprosto presne popsal na zaklade cisel trafo, ktere bych
potreboval vyrobit, bylo mi nabidnuto z bezne dodavane rady jine, kde nebyla
shoda s puvodnim naprosto v nicem :)) - tedy pardon, krome napetovych a
proudovych pomeru ve vsech vetvich. A to jeste zpusobem - zakazniku, tady
mas http://www.trafo.cz a najdi si. Slusne jsem pozadal aspon o odkaz na
kokretni produktovou radu, kde bych si mohl z typu pro jistotu sam EI
vybrat, ale na tento e-mail mi jiz nikdo nereagoval ... inu, co jsem taky
cekal kvuli jednomu trafu, ze?

Takze hledam dale vyrobce trafa, ktery by mi byl schopen vyrobit Ckove
sitove trafo s presne definovanymi roztecemi ukotveni a dodrzenim max
rozmeru ...

Hezky den,
Simon Cihelnik

Zkus Tronic http://www.trafo.cz - pres dnes uz znacne objemy vyroby si
ta firma zachovala normalni lidsky pristup a je schopna/ochotna (i kdyz
samozrejme za vetsi penize) udelat prakticky cokoliv, co technicky
zvladne. Je vhodne je navstivit osobne ve vile v Nuslich (po predchozi
dohode), pripadne se zkus domluvit primo s majitelem (ing. Jiri valenta
CSc. na http://www.trafo.cz/cz/kontakt.html), kdyby to nejak nebylo
pruchozi.

--
Jirka