386(286) a IDE disk

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Říjen 13 16:51:34 CEST 2005

Je to asi trocha post mortem, ale neodolal som a stiahol som si ten
datasheet... A ono ten SuperIO fakt robi len adresny dekoder (a je sam
osebe len 8-bitovy), takze tam mas este nieco ako 2x74xx245? A neviem si
predstavit, preco by toto mohlo nechodit...

Este jeden taky nastrel, nie su tam nejake vyschnute elektrolyty?

wek