Philips TL 8W/05

Tomáš Svoboda tsvoboda@grapo.com
Čtvrtek Říjen 13 13:13:46 CEST 2005

Mam original osvitku na stocky do tamponoveho tisku ,pouzivam to plosne spoje a je tam 4x trubice 15W typu Philips TLD15W/05
Vypada jako normalni zarivka ale sviti modravym svetlem.

Tomas Svoboda

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Michal Grunt
Sent: Thursday, October 13, 2005 1:04 PM
To: HW-news
Subject: Philips TL 8W/05

Pred casem tu bezela diskuze na tema osvitu plosnych spoju s touto
trubici (nebo soustavou trubic). Rozhodl jsem se, ze si je take koupim
a nasel jsem v miste meho pusobiste obchod kde maji "Trubice 8W/05 do
lapačů na hmyz PHILIPS". Myslite ze to bude to same jako SUBJ? Koukal
jsem na Philips a 8W/05 bez oznaceni TL jsem nenasel.

Dekuji

--
Michal Grunt