OT: 386(286) a IDE disk

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Čtvrtek Říjen 13 12:58:36 CEST 2005

Brat ma Compaq s Pentiom MMX 233MHz. To mate stastie, ze mate setup!
Tento bratov ked chcete nieco zmenit, potrebujete 2 diskety so setup
utilitou. Kolicek na case ma tiez :-) Inac skrina a vobec vnutorne
prevedenie, to je remeselny skvost!

S pamatou ale problem nebol. Idu tam klasicke 72-pinove DIMMy. Povodne
tam bol 1 modul 64MB a ked som ja upgradeoval (fuj slovo) svoj starsi
PC, tak som mu dalsi 64MB modul (snad PQI) jednoducho zapichol do
volneho slotu a bez akychkolvek problemov mu to funguje.

miro