386(286) a IDE disk

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Čtvrtek Říjen 13 12:31:05 CEST 2005

--- Jan Waclawek <wek@evona.sk> wrote:

> No schvalne - nie je na tych "vadnych" doskach nieco co je v
> konflikte s
> tymi radicmi? Napr. integrovany radic :-)

:-))) No to by bol gol, ale to by som niekde na tych zakladovkach musel
vidiet 40pin (alebo iny) konektor pre pripojenie disku. Nevidim :-)
Na tych doskach nie je nic z periferii - iba CPU, prazdna patica na
koprocesor :-(, oscilatory (aj 80MHz, uz len kvoli nim sa tie dosky
oplatilo zobrat), 8042, EPROMky s BIOSom, chipset, SIMM a ISA sloty (8
aj 16bit). Ziadne konektory okrem kbd, reset, power a turbo LED,
speaker a AT napajacieho tam urcite nie su.

> Vsetky 3 radice su s W83xxx? Nedal by sa zohnat nejaky inaksi?

Vsetky su s tymto cipom. Zohnat iny... nuz, cas zhananiu venovat nejdem
:-)

> Nemoze byt problem niekde v 16-bitovej casti? IMHO je v super-IO tej
> doby skutocne 16-bitovy len ten HDD...

Radic som prehadzoval do roznych 16b ISA slotov. 16bit VGA karta
funguje v kazdom...

> Nepozna niekto nejaku diagnosticku utilitu ktorou by sa dalo hrabat
> sa
> priamo v registroch toho superIO?

> wek
>
> PS. Kosta mas pravdu, z pragmatickeho hladiska to treba zahodit hned
> ako
> to nejde;

uz som v tej faze :-)

> ale ak sa to vezme ako akademicky problem... Ved je to -
> ako
> si pisal - sprosty oddelovac zbernice na ktorom nema co neist...

:-)))

miro

Yahoo! Music Unlimited
Access over 1 million songs. Try it free.
http://music.yahoo.com/unlimited/