Vyvojova deska PIC

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Čtvrtek Říjen 13 10:37:01 CEST 2005

Zalezi co si predstavujete pod pojmem novejsi PICy, pokud cokoliv novejsi
nez 16C(F)84, tak v Radio plus vysel pred nedavnem nejaky kit, info je trebe
tady http://www.cmail.cz/doveda/chipon2/index.htm. Pokud mate na mysli neco
z rady 18, tak o zadnem kitu (nekomercnim) nevim, ale treba google neco
vylovi.

Jenom takova obecna poznamka, ja osobne za nejlepsi vyvojovy kit povazuju
kontaktni pole, tak nejak si nedovedu predstavit, ze si sednu k vyvojovemu
kitu a budu se na tom ucit nejake umele samply. To mi propada mnohem lepsi
zacit rovnou delat nejaky konkretni projekt, clovek pak ma aspon motivaci to
opravdu dodelat, sice se treba nenauci uplne vsechno, ale to nakonec neni
ucelem, proste az to budu priste potrebovat v dalsim projektu, tak se to
zase naucim u nej. Ale je to jenom muj nazor a muj pristup, samozrejme
nevylucuju ze nekdo jiny ma jiny styl prace resp. uceni.

Dusan Dolezal