Eagle prenostitelnost knihoven

peterm servis@centron.sk
Čtvrtek Říjen 13 09:40:05 CEST 2005

 Ja som sa vykaslal na Eagle uz pred rokom.Neustale problemy s prechodmi na
novu verziu,kazdy druhy navrh nejde otvorit v novej verzii a podobne tu
preberane komplikacie.Nastastie nerobim plosaky na profi pouzitie, tak
laborujem s inymi jednoduchsimi programami.Teraz napr. s PCB123.Mozno sa
proti tomu postavi mnoho ludi ale ja nemam dobre skusenost s nemeckymi
programami vseobecne.Konkretne Nero.