OT: TIPA obchod zkusenost

Jiri Pavlik jiri.pavlik@tipa-czech.com
Čtvrtek Říjen 13 08:14:01 CEST 2005

Dobry den pane Zahradnik,
snazil jsem se Vas kontaktovat nekolikrat neuspesne na Vasem mobilu.
Chtel jsem se Vam osobne omluvit za zpusobe problemy nasim e-shopem.
Firma ,ktera nam e-shop prodala dnes patri udajne f.CEZ.Jiz cca rok se
marne snazime domoci  oprav chyb,ktere shop ma.Bohuzel neuspesne.

Novy e-shop zacneme provozovat v prosinci nebo nejpozdeji v lednu.
Jeste jednou se omlouvam za zpusobene problemy.
Zdravi
Pavlik
602 730 701

----- Original Message -----
From: Jiří Riedel
To: TIPA - Pavlík Jiří
Sent: Thursday, September 01, 2005 11:27 AM
Subject: Pane Pavlík, inspirace od zákazníků bývá dobrá věc, sám to proto sleduju - OT TIPA obchod zkusenost

OT: TIPA obchod zkusenost
Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Srpen 25 11:17:27 CEST 2005

  a.. Předchozí příspěvek: vyuzitelnost vadnej kamery SONY CCD-TR425
  b.. Následující příspěvek: OT: TIPA obchod zkusenost
  c.. Zprávy tříděné podle: [ data ] [ vlákna ] [ subjektu ] [ autora ]

Ahoj,

to jsem se teda zase rozzuril na tomhle online shopu
(http://www.tipa-czech.com/). Tak kdyz tam nekdo budete objednavat, at
vite, do ceho jdete.

Obchodni podminky tam nemaji (nebo jsem slepej), tak jsem predpokladal
standardni.

Uz asi mesic se tam divam na jednu polozku, ze ji nejdrive nemeli
skladem a pak ji naskladnili a uz asi tri tydny je skladem. Ale chtel
jsem si v klidu jeste pribrat neco dalsiho, tak jsem se k tomu dostal
teprve predevcirem. Ta polozka byla stale skladem (dle webu).

Tak jsem to objednal spolu s dalsimi polozkami a v nabidce byla take
platba prevodem, tak jsem zvolil tu platbu prevodem. Kdyz jsem tam
nakupoval poprve, ocekaval jsem tedy zalohovku, kdyz ne fakturu,
protoze proste neprijimam dobirky, nedrzim cash. Platim vsude prevodem
a kartami, tak nepotrebuji penize v penezence.

Dnes prijel postak a veze dobirku, na kterou samozrejme nemam penize,
pac mi chybela necela stovka. Takze budu muset do bankomatu a na postu
pro balik. A jeste podle te castky vidim, ze ta hlavni polozka
neprisla.

Tak tam volam a dozvidam se, ze samozrejme platbu prevodem tam maji
jen pro stale zakazniky se smlouvou. Jiste, to chapu, ale prevodem se
da prece platit take predem. Takze se dozvidam, ze prece oni dodavaji
vetsinou dobirkou. No jak to mam asi vedet, kdyz obchodni podminky
nemaji? Proc asi nejaky trdlo, co tam ty objednavky prijima, nemuze
napsat mail - posilame dobirkou - abych stihl zareagovat? A proc
neprisla ta polozka? A proc je skladem a neni skladem? No asi nejaka
chyba, bude snad za 3 tydny.

No tak jen abyste vedeli, az tam budete neco objednavat, dve hlavni
veci. At vyberete jakykoliv z jejich nabizenych zpusobu platby, vzdy
vyberou dobirku. A at uz jejich shop ukazuje, ze je neco skladem nebo
neni, tak to tam maji jen na okrasu :-)

PS: Zbozi odeslali promptne (mimo te chybejici polozky), to zase musim
uznat, abych jen nenadaval.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert na clexpert.cz