Protel vs. OrCAD10.5 ?

Milan Mlynarcik milan.m@centrum.sk
Čtvrtek Říjen 13 00:18:08 CEST 2005

Asi som to nenapisal celkom jasne. Takto je mozne vybrat si z ponukanych 3
moznosti. Ale ja by som chcel inu, taku ako sa celkom bezne zvykne pouzivat
tu v nasich koncinach. Teda jedna hruba kolma palicka. Kupodivu je moznost
definovat si tvar Power Objects (cez DXP>Customize>Commands>Power
Objects>Edit , ale zmena Image BMP ma vplyv iba na tvar zobrazovaneho
tlacitka. Ako dosiahnut zmenu tvaru aj v scheme? Zrejme treba zmenit aj
nieco ine.

                                                                        Mila
n  Mlynarcik

Zdravim,
v Properties gnd (dvojklik na nem nebo Tab pri vkladani) kliknout vpravo od
Style.

P.B.

Milan Mlynarcik napsal(a):
> Viete poradit, ako sa da v Proteli zmenit v SCH zobrazovany tvar GND.
Nasiel