Vyvojova deska s 51

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Říjen 12 16:08:33 CEST 2005

Ladislav Vaiz wrote:
> minimalne je treba, aby komunikace pri programovani byla oboustranna. Proc
> nepouzijete MAXe na desce? Reset a PSEN muzete ovladat ridicimi piny RS232
> nebo runce, oboji ma vyhody i nevyhody. U ED2 je IMHO zbytecne davat
> watchdog, ma ho v sobe vcetne detekce podpeti. Pak mi pripadnou zbytecne
> odpory.
> La'd"a

Mno ja neviem ale ja tam toho maxa aj obojstrannu komunikaciu vidim...
Akurat mi je divny trojvoltovy max. Tie odpory snad vadit nemozu ale
tiez sa mi zdaju zbytocne. V resete by som MAX810 nechal aj ked ma
procesor interny reset (nejako im neverim), ale kond aj odpor by som
vyhodil. Treba kuknut do datasheetu od MAXa aky prud znesie kvoli tomu
resetovaciemu tlacitku; ale mozno by bolo lepsie pouzit staru 7705 s
tlacitkom, aj ked je to viac suciastok (1232 nebrat, zbytocne problemy s
nakopavanim watchdogu; vsetko ostatne je drahsie). Prirobil by som
zdroj, hoci len 7705.
Ak chcete pouzivat externu datovu pamat, je treba vyviest este ALE, ak
aj programovu, tak aj PSEN (ale u ED2 sa neda pouzit simultanne s internou).

Viem ze ste pisali ze si to chcete navrhnut sam, ale aspon inspirovat sa
mozete na RD2 kite od hw.cz, ak sa Vam podari vyhrabat ten popis
hardwaru (mne sa to po reorganizacii hw.cz nepodarilo).

wek