Svitilna

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Říjen 12 14:24:29 CEST 2005

Videl jsem uz halogenku potopenou rovnou ve vode, nejak svitila, ale
co to udela s zivotnosti a jaka je max. hloubka netusim. Normalne se
dela hlava z duralu pripojena kabelem ke kanystru s baterkami. Hlava
je tak velka aby se do ni akorat vesla halogenka s parabolou a ma kryt
z Lexanu 5 mm nebo skla tesneneho na o-krouzek. Dural je nutny kvuli
chlazeni, plastova hlava odejde i pod vodou. Na suchu se tim smi
samozrejme svitit jen kratce, dost to hreje.

Ales Prochaska