[OT]:Navstevnost stranek

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Úterý Říjen 11 18:07:52 CEST 2005

Ona je vubec otazka, jak se to meri. HTTP je transakcni protokol, cili
browser rekne:"servre dej mi tu a tu stranku", na ni se najde x obrazku,
takze jeste rekne: "a ted mi dej ty a ty obrazky", server mu to vsechno
nastrka a ihned uzavre TCP spojeni. Transakce je hotova.
Jak potom pozna, ze klient si v klidku uvaril kafe a tu stranku pul hodiny
peclive procital?

Jakub Serych