[OT]:Navstevnost stranek

Snail Instruments snail@iol.cz
Úterý Říjen 11 15:22:56 CEST 2005

>Nechci se Vas nijak dotknout, ale nepochopil jsem, na co se vlastne ptate?
>Jestli je na vetsine webovych stranek bezne, ze maji uricte procento
>navstev v trvani do 30s? Nebo chcete vedet jak to udelat, aby tam
>navstevnici vydrzeli dyl?

Visits duration
Number of visits: 229 - Average: 236 s Number of visits Percent
0s-30s        143     62.4 %
30s-2mn        20      8.7 %
2mn-5mn        36     15.7 %
5mn-15mn       12      5.2 %
15mn-30mn       9      3.9 %
30mn-1h         6      2.6 %
1h+             2      0.8 %
Unknown         1      0.4 %

Takovouhle mam tabulku za rijen (jine mesice jsou obdobne). Vetsina
navstevniku na stranky zavita jenom velmi kratce. Zrejme hledali neco
jineho, tak sli zase o dum dal. Pripada mi to hodne, ale mozna je to
obvykle procento, tak se ptam, jestli se tim mam nejak zabyvat.

J. Hanzal