OT: Zkusenosti SOS Electronic

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Úterý Říjen 11 13:55:54 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 11.10.2005:

> Hm,tak to je horor.Zrejme tu pobocku v Cechach by chcelo trochu
> prevetrat.Ja komunikujem s kosickym SOS-om,tam je asi aj
> sefstvo,takze to klape.

No vidis, ted jak prisel Tvuj prispevek, tak jsi mi to pripomnel, tak
jsem provetral toho chlapka, co jsem mu pred 1,5 hodinou nechaval
vzkaz, ze mi ma volat, jak byl na obede... To bych se nedockal, tak
jsem mu zavolal, uz je pekne najedeny a odpocaty, dokonce vedel, ze se
po nem neco chce, tak docela rychle i nasel muj 3x forwardovany mail a
zacal ho pri tom telefonovani konecne cist... a ze tedy posle nejake
informace :-) Tak ze by se to hnulo? No nechci byt zase nejak moc
naivni, ale kdyztak ho jeste profouknu, nez pujde domu, kdyz si na to
vzpomenu...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem