OT: Zkusenosti SOS Electronic

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Úterý Říjen 11 12:18:06 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 11.10.2005:

> Ja mam s nimi tiez najlepsie skusenosti.To s nimi komunikujete
> postou,alebo e-mailom ? Na e-mail mi odpovedali na druhy
> den,zasielka mi prisla do 4-5 dni.

No postou nekomunikuji, samozrejme e-mailem. Tedy "komunikaci" se to
moc nazvat neda, kdyz oni nereaguji - takze tedy spis "spamuji je svym
dotazem" :-) A poslal jsem jim pres eobchod objednavku, na kterou take
nereaguji.

Dnes jsem si tedy vzpomnel, ze jim zavolam telefonem. Nejdrive jsem
chtel resit objednavku, takze jsem se pres tri lidi dostal na toho
ctvrteho, ktery objednavky vyrizuje. Hned objednavku nasel a rika, ze
cekaji na dve polozky, ktere nemaji skladem, protoze meli bordel na
sklade a prestoze to vypada, ze jsou skladem, tak skladem nejsou, ale
do patku pry snad prijdou.

OK, tak se ptam, jestli si vsiml toho, ze zadam platbu zalohovkou. A
on rika: "Jo, to jste tam psal - nelze." :-) Tak se ptam jak je to
mozne, ze nelze - proste nelze. Ctu si obchodni podminky a vidim:

VI. PLATEBNI PODMINKY - v hotovosti, resp. dobirkou, fakturou s
terminem uhrady (obvykle 14 az 30 dni), zalohovou platbou

ZALOHOVOU PLATBU PLNOU NEBO CASTECNOU POZADUJEME: pri prvnim odberu
zbozi od nasi firmy, pri objednavce specialnich soucastek apod.

Tak jsem z toho danek. Proste zalohova faktura nelze, ackoliv ji maji
v obchodnich podminkach a ode me jako noveho zakaznika ji jeste
vylozene pozaduji :-) Tak mu rikam, ze jako co asi s tim bude delat,
kdyz ja dobirky neprijimam. Tak pry ze mi poslou fakturu a az ji
zaplatim, tak mi to dodaji. No to presne chci, tak sice to nebude
zalohovka, ale uz danovy doklad. Jasne, bude vystaven v rozporu se
zakonem o DPH, protoze danovy doklad na zbozi nelze vystavit pred
uskutecnenim zdajitelneho plneni, ktere nastane az pozdeji, no ale
budiz, je mi to jedno, hlavne ze to muzu zaplatit bankou a ne
dobirkou..

Pak jsem chtel resit ten dotaz na produkt, jak od nej chci nejake
informace, nez ho koupim, co uz jim tam tyden preposilam mailem. Tak
ten chlapek od objednavek to samozrejme nevyrizuje, ale ani neumi
prepojovat na jineho cloveka, tak mi nabizel e-mail, ktery jsem s diky
odmitl, kdyz na e-maily nikdo neodpovida. Dal nejake jmeno, tak jsem
to znovu vytocil a nechal se prepojit. Ten clovek mi rekl, ze to ma na
starosti jiny clovek a ze mu to uz predaval z toho mailu, jak jim to
porad posilam, tak ze asi na nem to visi :-) Tak ze pry mi zavola,
protoze ted maji prestavku.

Uff, tak faktura uz prisla mailem, do patku snad dostanou ty dve
polozky, tak jim to jdu zaplatit. Snad nemaji papirove mesicni vypisy,
aby tu platbu zjistili jeste letos. No a cekam na telefonu jako velke
ucho na zavolani od toho cloveka s informacemi :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz