Eagle - load error 296

MK info@mcu.cz
Úterý Říjen 11 11:35:22 CEST 2005

Tak jsem prave narazil - mam na notebooku nainstaovane Eagle 4.03 a Eagle
4.11
oboji s platnou a legalni registraci. Eagle 4.11 je sice v non profit verzi,
ale v tom
by snad nemel byt problem

Pokud vytvorim a edituji projekt ve verzi 4.03 tak ho mohu nasledne
bezproblemu
otevrit i ve verzi 4.11 bez jakeko-li chybove hlasky. Jakmile ho vsak ve
verzi 4.11
ulozim, jiz se mi ho nepodari otevrit - vyskoci hlaska Load Error 296.

Pokud otevru projekt z 4.03 v 4.11, vse vyberu, zavru sch i brd a vytvorim
novy
sch tam pastnu clipboard, sch ulozim, zavru a pokousim se ho nasledne znovu
otevrit
tak vyskoci stejna chyba.

A pritom mam takovy neodbytny pocit, ze na desktopu mi pri stejne
konfiguraci
i postupu vse fungovalo - respektive nikdy jsem u vlastnich projektu
nenarazil
na chybu 296

Mate nekdo nejaky napad co to muze delat, respektive jak se toho zbavit ????

S pozdravem
MK