Stranky HW.CZ - chyba nebo umysl?

LuKas hradlo@atlas.cz
Úterý Říjen 11 10:14:16 CEST 2005

Ve FF i v IE jde úvodní stránka uložit bez problémů, ale další stránky -
konkrétně třeba článek o kapacitních senzorech ve FF uložit nejde a IE jej
sice uloží, ale pak se to nejde pořádně zobrazit.

Problém bude v tom, že na stránce jsou použity rámce a obsah druhého rámce
má pravděpodobně nekorektní hlavičku (HTTP Transfer Error - 151: 404 Not
Found).

LuKas