TMR0 u PIC10F202

Marek Pavlu pavlu@hwg.cz
Úterý Říjen 11 02:26:08 CEST 2005

Zdravim,

Tak se podivejte do registru, jestli to preteklo.
Ale ja vzhledem k pohodlnosti(lenosti) bych pouzil 12F629, který přerušeni
od prteceni TMR0 ma, copak ty dve nohy(SOT23->PDIP) navíc jsou tak moc? :)

S pozdravem,
                Marek Pavlu

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jan Chmelík
Sent: Tuesday, October 11, 2005 12:36 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: TMR0 u PIC10F202

Dobry den,
predem dotazu uvadim, ze v programovani PIC jsem zacatecnik a kdyz
nepocitam rozinani LEDek na portech, tak je toto muj 1. program.
Mam vytvorit aplikaci, ktera bude zjistovat frekvenci signalu
(obdelniku) a vyhodnocovat zda je vetsi nez f0 (momentalne je f0=65kHz),
nebo mensi. A podle toho rozsviti LEDku. Protoze se ke me dostal
vyvojovy kit pro PIC16F74, tak jsem si napsal aplikaci pro tento
mikrochip, ktera funguje presne podle mych pozadavku. Vstup je priveden
na TMR0, je nastavena preddelicka 1:256, pak mam 1s cekaci cyklus
(rozhodovaci uroven bude tedy 256*256=65536Hz - tato presnost me staci)
a po skonceni cekaciho cyklu si otestuji bit TMR0IF, zda doslo k
preteceni citace a pokud ano, tak roznu prislusnou LED.
Nyni je pozadavek zarizeni miniaturizovat, proto jsem si vybral
PIC10F202. Bohuzel jsem zjistil, ze zde neni bit TMR0IF a tak nevim jak
se da zjistit preteceni TMR0.
Pokud by mi nekdo dokazal poradit, jak zjistit preteceni citace, nebo
"nakopnul" jak to vyresit jinak, byl bych moc vdecny.
Predem moc dekuji za vsechny odpovedi,
Chmelik Jan