OT: Zkusenosti SOS Electronic

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Říjen 10 21:29:55 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 10.10.2005:

> Sef bere vetsinu soucastek odtud. Radove desitky tisic mesicne.
> Sezenou i to co nemaji v katalogu papirovem ani na netu, ovsem trva
> jim to dele. Byl jsem i v Brne v obchode, sklad tam maji, ale urcite
> nedrzi vetsinu soucastek skladem, takze to dele trva. Ceny jsou
> obvykle nizsi nez treba v GM.

Takze tedy funguji? No tak jeste pockam. Ja jsem tam chtel uz zavolat,
ale vzpomenu si vzdycky az vecer po pracovni dobe (ja jsem takova
nocni mura), no a na maily nereagujou...

Jinak ja jsem prave objednaval jen to, co meli skladem v tom jejich
online shopu, jeste jsem to kontroloval, abych objednal i prislusny
pocet a meli to hned, abych vyzkousel, jestli vubec umeji udelat
zalohovku (protoze neberu dobirky) a neco dodat... kdyz na mail
neodpovi :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem