Dotaz na pritomne radioamatery

Petr Stehlik petr.stehlik@atlas.cz
Pondělí Říjen 10 18:43:25 CEST 2005

No mam dojem ze radiova zarizeni musi prezkouset aoutorizovana osoba nebo
laborator.
Takze nepomuze ani vlastni kvalitni zarizeni.
Mozna se pletu, ale asi ne.
Petr

----- Original Message -----
From: "pyrin" <pyrin@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, October 08, 2005 10:54 AM
Subject: Re: Dotaz na pritomne radioamatery

Myslim ze ceny Testcomu a jinych jsou mimo, ale nikde neni napsano, ze
mereni se musi delat tkzv. komercni a za uplatu. Nedaleko Dvora Kraloveho
nad Labem, je firma, ktera ma vlastni laborator s prislusnymi pristroji a
bezodraznou komorou a kapacitnimi lavkami a dalsim potrebnym vybavenim. Pak
uz je to jen o tom se s nekym tkzv. dohodnout, a ze si clovek koupi normy, a
precte si je a muze si to zmerit sam a protokol o mereni a posouzeni shody
si taky napise sam. Mimochodem pred casem se me tu nekdo snazil presvedcit,
ze kdyz si neco stavim pro sebe, tak nemusim nic merit (byly to nejake wifi
anteny). Je to asi jen otazka ceny tech norem (500 penez za kus prumerne).
Takze skutecne ve finale asi vyjde nejlevneji koupit hotove zarizeni a
nestourat v nem. Je to otazka penez. Mam jednoho znameho, ktery pracuje jako
programator ve firme zabyvajici se datovymi spoji a ten vzdycky rika, ze nez
zacne neco pro sebe delat, tak si da zakladni plat 500/hodinu a spocita si,
zda ho to vyjde levneji, koupit nebo se tim zabyvat. Zatim ale vzdy vse
koupil.
pyrin