Presnost NC stroju

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Pondělí Říjen 10 15:25:25 CEST 2005

No ono totiz ani tak nejde o to kolik mate teoretickej krok. Zdaleka nejvic
zalezi na tom jake mate vreteno a jak je cela masina tuha a s tim
souvisejici nepresnosti.

Pri obrabeni a pri prejizdeni (zvlast pokud budice neumi mikrokrokovani)
vznikaji pomerne silne vibrace, ktere jsou schopne cele obrabeni degradovat
na presnost rucniho rezani lupinkovkou. :-)

Da se to sice eliminovat mensim uberem, ale i tak ne zcela. To jakou
presnost budete schopen dosahovat se neda rict takhle od stolu.

RadekCX